Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

tisdag 11 januari 2011

ΑΒΡΑΑΜ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ : " O STOXOS NA KANO AKOMA PERISSOTERA"



Η αγαπημενη μου φράση: "τα καλύτερα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις" Έτσι και εγω είχα πάψει να περιμένω....εδώ και καιρό , πριν τις γιορτές των χριστουγέννων είχα στείλει κάποιες ερωτήσεις σε έναν νέο ηθοποιό ..ήθελα απεγνωσμένα μια συνέντευξη απο αυτόν...πέρασαν οι γιορτές και τίποτα...είχα απελπιστεί..ώσπου σήμερα το πρωί, ανοίγοντας το ινβοχ......βρήκα αυτό που περίμενα τόσο καιρό..μια συνέντευξη ..από τις καλύτερες θα έλεγα μέχρι τώρα...


Λοιπόν σήμερα, σας παρουσιαζω μια συνεντευξη με εναν υπερδραστήριο νέο και χαρισματικό ηθοποιό...Πρόκειται για τον ηθοποιό ΑΑμβρααμ Παπαδόπουλο. Εμφανιζόμενος όχι σε μια,αλλα σε τρεις ταινίες, κλέβει τις εντυπώσεις του ελληνικού κοινού. Κάτι τέτοιο δε θα μπορούσε να περασει απαρατήρητο απο το The Facebook Internview.

Διαβάζοντας διάφορες συνέντευξης που εχει δώσει κατα καιρούς, μπορεί κάποιος να διαπιστώσει την αγάπη του για τον κινηματογράφο και την θεληση του να αφησει το δικο του σημαδι στο χωρο της υποκριτικής Προσωπικά θεωρώ οτι είναι από τους πιο υποσχομενους νέους ηθοποιούς στην Ελλάδα και χωρις αμφιβολία είναι ο "Shooting star"


- Γεια σου Αβραάμ, μίλησε μου - όσο μπορείς και σου επιτρέπεται για τους τρεις εντελώς διαφορετικους ρόλους που συμμετέχεις στον ελληνικό κινηματογράφο ”Ταξίδι στη Μυτιλήνη”, “Θάνατος που ονειρεύτηκα” και η “Ρόδα”
Το «Ταξίδι στη Μυτιλήνη» είναι ένα μαγικό ταξίδι για τον θεατή. «Ο Θάνατος που ονειρεύτηκα», είναι ένα έργο που μέσα από πολύ σκοτεινά γεγονότα προσπαθεί να δώσει φως στις ψυχές μας και η «Ρόδα» να μας κάνει να γελάσουμε με τα προβλήματα.


- Με ποιο ρόλο ενιώθες πιο άνετα;
Όλοι οι ρόλοι με κάνουν να νιώθω άνετα.


- Με ποιά αφορμή και πότε ξεκινήσες ως ηθοποιος;
Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, φλέρταρα με την τέχνη. Στην πάροδο των χρόνων αυτό εξελίχθηκε σε μεγάλο έρωτα και κατέληξε σε γάμο.


- Τρεις ταινίες σε ενα χρόνο και απ'οτι συμπεραίνω συνεχίζεις ακούραστος. Τι σε «τροφοδοτεί» με τέτοια συνεχή δημιουργικότητα;
Αυτό που με τροφοδοτεί είναι η αγάπη μου για το σινεμά και η υποκριτική γενικότερα και φυσικά η αγάπη του κόσμου και οι καλές συνεργασίες.


- Όταν παρουσιάζεσαι μπροστά από τις κάμερες τι νιώθεις;
Ότι κάνω τη δουλειά μου και είμαι αλλά και νιώθω τυχερός, οπότε την κάνω γιατί τη λατρεύω.


- Έχοντας παίξει TV, θέατρο και κινηματογράφο, τι σε εκφράζει και τι απολαμβάνεις περισσότερο;
Είναι τελείως διαφορετικά το θέατρο, το σινεμά και η τηλεόραση. Δε θα έλεγα ότι μπορώ να τα ξεχωρίσω… Αν και διαπιστώνω ότι το σινεμά έχει παραπάνω gredits αλλά λατρεύω και τα τρία μέσα αφού είναι κομμάτι της δουλειάς μου και τα κάνω όποτε μπορώ με την ίδια αγάπη και σεβασμό.



- Το να κάνεις συνέχεια διαφορετικά πράγματα, πιστεύεις ότι ήταν θέμα τύχης, γνωριμιών ή κάτι άλλο ;
Είναι θέμα των σκηνοθετών και των casting director με διαλέγουν. Τους οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ!



- Διάβαζα ότι βρέθηκες στο Λονδίνο με τι συμμετείχη σου στην ταινία “Στο βάθος κήπος”, κι εκεί γνώρισες και τον ατζέντη σου, Marius Bargielski. Σχεδιάζετε να κάνετε κάποιες κινήσεις στην Αγγλία;
Ναι. Ήμουν στο φεστιβάλ του Λονδίνου και έχω να πω τα καλύτερα από όλες τις απόψεις. Είχα την τύχη να κάνω κάποια πράγματα και αυτός είναι ο στόχος να κάνω ακόμα περισσότερα.



- Επίσης, είπες «Δεν καταλαβαίνω τον όρο ‘διεθνής καριέρα’..» Τι είναι για σένα η ιδανική καριέρα; ( ξένη ή ελληνική καριέρα, και γιατί;)
Το να κάνω δουλειές που αξίζει ο κόσμος να δει και να αγαπήσει ασχέτως με την εθνικότητα και το χρώμα μου ή το που μένω…


- Σου προσφέρουν ρόλους σε ταινίες χωρίς να χρειάζεται οντισιόν, ή δεν έχεις φθάσει σε αυτό το επίπεδο ακόμα;
Ναι, μου πρόσφεραν κάποιοι που έχουμε συνεργαστεί κι αυτό με τίμησε ακόμα περισσότερο διότι έτσι ήταν μια επαλήθευση ότι τους αρέσει η δουλειά μου κι εγώ σαν συνεργάτης και με ήθελαν πάλι.



- Ας μιλήσουμε τώρα λίγο για για σένα ώστε να σε γνωρίσουμε καλύτερα...κατ' αρχήν από που είσαι αν εχεις οικογένεια και που μένεις ;
Η καταγωγή μου είναι από την Καλαμώνα Δράμας. Μένω στην Αθήνα εδώ και πολλά χρόνια Αν έχω οικογένεια; Τους γονείς μου και την αδερφή μου που μου χάρισε δύο πανέμορφα ανίψια. Την Μαριάννα που είναι μεγαλύτερη και τον Κυριάκο που είναι μικρότερος. Φυσικά, όπως όλοι έχω ξαδέρφια, ανίψια από αυτά κτλ, κτλ… Χα! Χα! Χα!




- Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου με 3 λέξεις;
Αυθόρμητος, άντρας, (με την έννοια του ιππότη, νομίζω και ελπίζω) και χιουμορίστας.


- Στον ελεύθερο χρόνο σου, κανεις παρέα με άλλους ηθοποιούς;
Κάνω παρέα με φίλους από όλους τους χώρους. Και ηθοποιούς και ιδιωτικούς υπάλληλους και από παντού.


- Τι κόλπα μάρκετινγκ χρησιμοποιείτε ως ηθοποιός;
Μόνο την αγάπη του κόσμου κι αν την έχω είναι το καλύτερο όπλο.



- Αν είχες την ευκαιρία να αλλάξεις κάτι στη βιομηχανία, τι θα ήταν;
Του σινεμά φαντάζομαι; Πολλά. Θα έδινα περισσότερα μέσα και κεφάλαια να γίνονται δουλειές. Ο πολιτισμός μας είαναι το σινεμά, το θέατρο, η τηλεόραση και πολλά άλλα, αλλά και αυτά! Είναι πολλά που θα πρέπει να αλλάξουν αλλά ας αρχίσουμε από τα βασικά.


- H αναγνωρισιμότητα που απέκτησες με το θέατρο,τις ταινίες, άλλαξε κάτι στη ζωή σου;
Όχι από όσο ξέρω.



- Έχο μια απορία ος υπερδραστήριος ηθοποιός, τα Χριστούγεννα σημαίνει κάτι για σένα ή το βλέπεις απλά σαν διακοπές;
Όχι, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλά διακοπές, διακοπές είναι κάτι άλλο από τις γιορτές και από την ξεκούραση.



- Έχεις ένα αρχαίο βιβλικο όνομα, Αβραάμ, πηγαίνεις στην εκκλησία;
Ναι πηγαίνω. Αλλά παρακολουθώ και σέβομαι όλες τις θρησκείες, έχουν να μας διδάξουν πολλά απλώς θέλει να έχουμε ανοιχτά τα μάτια μας. Το όνομά μου είναι από τον παππού μου από την Κωνσταντινούπολη και το αγαπάω ιδιαίτερα.



- Τα Χριστούγεννα πού θα τα περάσεις;
Τα πέρασα στην Αθήνα και λίγο στη Θεσ-νίκη και Λονδίνο για θέματα της δουλειάς μου.



- Για το τέλος , τι μήνυμα στέλνεις στους φίλους, θαυμαστές/θαυμάστριες σου που θα διαβάσουν αυτή τη συνέντευξη;
Ελπίζω να είμαι αντάξιος της αγάπης τους και να μπορώ να γίνομαι καλύτερος. Να ξέρουν ότι εκτιμώ όσο λίγα πράγματα την αγάπη τους. Ευχαριστώ πολύ.


Αβραάμ θέλω να σε ευχαριστήσω για την συνέντευξη που μου παραχωρήσες και σου εύχομαι ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά με υγεία, χαρά και φυσικά εύχομαι πάντα επιτυχίες!






Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το youtube profile του Αβρααμ Παπαδόπουλο (Avraam Papadopoulos ) : http://www.avraam.gr/

καθώς και την επίσημη Facebook σελίδα του (Avraam Abraham Papadopoulos official page)





Δείτε βίντεοκλιπς του Αβρααμ






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar