Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

tisdag 11 januari 2011

ΤΖΗΜΟΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ: "Ένας DJ για μένα πρέπει να δημιουργεί την ψυχολογία του κοινού και να γνωρίζει αριθμητική."

Με την ευκαιρία της live εμφάνισής του την Κυριακή στις 16 Ιανουάρίου στο bar "Dybbuk Club" ,στην Αθήνα. Σας εξασφάλισα σήμερα μια συνέντευξη με τον DJ "Monkylo", ή Γεώργιος Tζιμοκας όπως εινε το πραγματικό του όνομα. O παντα γελαστός, ευδιάθετος και χαρισματικός ο 29 χρονος Dj "Monkylo" μου μίλησε για για την προσωπική του ζωή, τη μουσική και την "ιδιαίτερη" σχέση του με την σύγχρονη σκηνή της ηλεκτρονικής μουσικής.


- Ξεκινώντας, Γεώργιο πεις δυο λόγια για σενα για να σε γνωρίσει ο κόσμος...

Ότι είμαι ως Γιώργος το οφείλω στους γονείς μου. Ο καθένας τους με τον δικό του τρόπο μου έδωσε όμορφα πράγματα που ακόμα συνεχίζω να τα ανακαλύπτω. Γεννήθηκα στη Κατερίνη, μία πόλη δίπλα στη θάλασσα και γι’αυτό αγαπημένη μου περίοδος είναι το καλοκαίρι. Σπούδασα στη σχολή Οικονομικών Επιστημών και αυτή τη στιγμή μένω στην Αθήνα.



- Πως μπήκε το μικρόβιο της μουσικής και πιο συγκεκριμένα το djing μέσα σου;
Από μόνο του. Πολλές φορές εάν αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο στο τί του ξυπνάει τις αισθήσεις, τα όνειρά του και τη δημιουργηκότητα θα καταλήξει σε κάτι που τον κάνει να νιώθει ελεύθερος. Θυμάμαι τις πρώτες μου κασέτες και τους πρώτους μου δίσκους. Είναι ωραία η αίσθηση αυτή. Έτσι ξεκίνησα με έναν φίλο μου να κάνουμε “parties” σε οποιοδήποτε μέρος μας έκανε το «κλικ». Στο πρώτο «party» που έπαιξα θυμάμαι ότι ήταν σε ένα μεγάλο υπόγειο γκαράζ ενώς φίλου.


- Έκτός από τον Djiing, με τι άλλο ασχολείσαι συνήθως;
Μου αρέσει να ασχολούμε με την μόδα ως μέσω έκφρασης της ψυχολόγίας μας.


- Που παίζεις;
Αυτή την περίοδο παίζω κάθε Κυριακή στο «Dybbuk Club», το οποίο βρίσκεται στο "κολωνάκι" της Αθήνας.


- Τι μουσική παίζεις;
Το είδος μουσική που παίζω ο καθένας μπορεί να το εκφράσει με οποιoνδήποτε τρόπο θέλει. Εγώ το ονομάζω «latino tribal tech house».


- Τι είναι ένας deejay για σενα;
Ένας DJ για μένα πρέπει να δημιουργεί την ψυχολογία του κοινού και να γνωρίζει αριθμητική.


- Περιέγραψε το στιλ σου ως DJ;
Το στιλ μου ως DJ είναι η μεταφορά χαρούμενων συναισθημάτων.







- Τι σου προσφέρει, και τι σου στοιχίζει, αυτό το επάγγελμα;

Προσωπικά μου προσφέρει πολλά πράγματα. Το πιο συμαντικό είναι ότι κάνεις τους ανθρώπους πιο κεφάτους, ο οποίοι με τη σειρά τους στο μεταφέρουν. Κάνεις ταξίδια γνωρίζοντας διαφορετικά άτομα και βιώνεις διαφορετικά ειδη πολιτισμικής κουλτούρας. Δεν το βλέπω ότι μου στοιχίζει, γιατί είναι κάτι που αγαπώ και όταν αγαπάς κάτι δεν το βλέπεις στέγνά σε αριθμούς.


- Ποια στοιχεία προσωπικότητας θεωρείς χρήσιμα ως DJ;
Να είναι κύριος του εαυτού του, να είναι θετικό άτομο, αισιόδοξος και να έχει θράσσος για να προτείνει καινούρια μουσική.




- Ποιους θεωρεις καλύτερους τους έλληνες η ξένους Djs και γιατί ;
Δεν μου αρέσει αυτός ο διαχωρισμός. Σημασία δεν έχει απο που είναι κάποιος, αλλά τη μουσική παιδεία που έχει.


- Πως επέλεξες το όνομα "Monkylo" και τι σημαίνει;
Το όνομα «monkylo» προέρχεται απο τη λέξη «monkey-lover». Σύμφωνα με τον Δαρβίνο όλοι ήμαστε «φίλοι μαιμούς».


- Πως νιωθεις τοταν παίζεις Live;
Αν μπορούσα να σου περιγράψω το συναίσθημα δεν θα έπαιζα μουσική...


- Αγαπημένοι καλλιτέχνες με τους οποίους θα ήθελες να συνεργαστείς;
Felipe Valenzuela, Dani Casrano, Cesar Maravillas, Tolga Fidan, Francisco Allendes, Michel Cleis…..


- Πως σε βοηθάν τα social site media (Facebook, Myspace) στη δουλειά σου;
Τα Social Media αποτελούν την μελλοντική μορφή διαφήμισης και προώθησης προιόντων και υπηρεσιών. Έτσι κατέχουν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μου.


- Τι μουσική ακούς; - Ακούς περισσότερο ξένη η ελληνική μουσική?
Η μουσική εαν είναι καλή δεν την ξεχωρίζεις σε ξένη ή ελληνική. Γενικά ακούω μουσίκή απο ξένους παραγωγούς. Αλλά ο καλύτερος απ’όλους είναι έλληνας, ο Μάνος Χατζιδάκης.


- Το καλύτερο / χειρότερο remix;

Το καλύτερο remix “Lumidee-never leave you(horatio remix)” και το χειρότερο “οποιοδήποτε remix από το all time classic track, Jeff Mills - Night Of The Jaguar"


- ο αγαπημένος σου Dj?

Αγαπημένος μου DJ είναι ο Laurent Garnier.


- Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ήχος;
Ο αγαπημένος μου ήχος είναι ο ήχος της φύσης.


- Ποιος είναι ο πιο ενοχλητικός ήχος;
Ο πιο ενοχλητικός ήχος είναι στο οδοντιατρείο.


- Πεις μου λίγο περισσότερο για σενα, τι σου αρέσει άλλο να κάνεις όταν δεν κάνείς μουσική;
Μου αρέσει να διαβάζω μυθιστορήματα και να ανακαλύπτω καινούριες είκονες στην πόλη που ζω.



- Πώς χαλαρώνεις;
Στο μπαλκόνι του σπιτιού μου δίπλα στο δάσος του Λυκαβητού.




- Αγαπημένο ποτό;
Αγαπημένο ποτό-Havana



- Πώς νομίζεις ότι σε περιγράφουν οι φίλοι σου ως άτομο;
Αυθόρμητος και χαμογελαστός
- Στην προσωπική ιστοσελίδα σου στο Faceboook, αν δεν κάνω λάθος, δηλώνεις παντρεμένος...Άρα εχεις βρή την ιδανική σύζυγο; χα χα χα!
Η ιδανική κοπέλα μπορεί να βρεθεί εκεί που δεν το περιμένεις. Όσον αφαρά το facebook….δεν μπορώ να μιλήσω εκ μερους της κολλητής μου.




- Από τις εμφανίσεις σου, ως τώρα, είσε ευχαριστημένος από τη υποδοχή του κοινού σου;
Είμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος από την αποδοχή του κοινού και έτσι μου επιτρέπεται να παρουσιάζω καινούρια πράγματα.





- Τελευταία ερώτηση, που προτιμάς τα να παίζεις περισσότερο, σε μεγάλα clubs και συναυλιακούς χώρους ή σε μικρά clubs και σε πάρτι;

Τα μικρά clubs έχουν το πλεονέκτημα να δημιουργούν μια πιο στενή και ζεστή ατμόσφαιρα κάτι που μου αρέσει πάρα πολυ. Τα μεγάλα clubs σου δίνουν την ευκαιρία να σε μάθει ο κόσμος και τα μεγέθη είναι διαφορετικά



- Τέλος, για να κλείσουμε...πες κάτι έξυπνο: χα χα!
«Δούλεψε σαν να μην έχεις ανάγκη τα χρήματα, χόρεψε σαν να μην σε βλέπει κανείς, τραγούδα σαν να μην σε ακούει κανεις, ζήσε την κάθε μέρα σαν να είναι η μοναδική».


Οκ, Monkylo that's it! Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!


Κάνε add τον Γεώργιο Tζιμοκας στο official Facebook
Κάνε add τον "Monkylo" στο official MySpace







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar