Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

lördag 2 juli 2011

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ: «δεν γράφω για να πουλήσω αλλά για να μιλήσω όταν θέλω να μιλήσω »

Aυτή η συνέντευξη δεν έχει ως στόχο να προωθήσει το νέο του CD, αν και ο συντευξιαζόμενος σήμερα, ετοιμάζει νέο υλικό για τον επερχόμενο δεύτερο προσωπικό του δίσκο, όπως αποκαλύπτει ο ίδιος. Αυτή είναι μια συνέντευξη με σκοπό να ρίξει φως σε ένα από τα μουσικα ταλέντα της Ελλάδας, δίνοντας μια συνοπτική εικόνα για την καριέρα του,έχοντας 15 χρόνια εμπειρία στη μουσική βιομηχανία, ως τραγουδιστής, κιθαρίστας και συνθέτης. Ο Αλέξανδρος Μακρίδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1980. H ενασχόλησή του με την μουσική άρχισε από πολύ μικρή ηλικία, σε ηλικία 9-10 ετών παίζοντας κιθάρα. Στα 17 άρχισε να συμμετέχει σε διάφορα συγκροτήματα της πόλης. Στα 23 για βιοποριστικούς και επαγγελματικούς λόγους παρατάει τη κιθάρα και γίνεται τραγουδιστής σε νυχτερινά κέντρα ,όπου και συμμετέχει σε μεγάλα σχήματα με επώνυμους καλλιτέχνες.Το 2008 σταματάει να ασχολείται με την ελληνική λαϊκή μουσική και επιστρέφει στη rock μουσική, κυκλοφορώντας την πρώτη προσωπική του δισκογραφική δουλειά, με τίτλο τίτλο «Πώς πέρασε ο χρόνος», σε δική του μουσική και στίχους. Kαι με το πέρασμα του χρόνου, o Αλέξανδρος, εκτός από μουσικός ,γίνεται συνθέτης , γράφοντας οχι μόνο τραγούδια σε νέους καλλιτέχνες αλλά και αναλαμβάνει τις παραγωγές τους. Επηρεασμένος από rock-blues-country-soul-funk ήχους, μας οδηγεί σε ένα νέο κεφάλαιο της σύγχρονης ελληνικής σκηνής ,με σκοπό την εξέλιξη της .Η αναζήτηση του Καλλιτέχνη δεν σταματάει εδώ, αφού δουλεύει τα νέα του τραγούδια που έχουν Blues και Rock ήχους και όχι μόνο με πολιτικό κοινωνικό ,αλλά και ερωτικό στίχο. Αν και δεν τον γνωρίζω προσωπικά, o Αλέξανδρος Μακρίδης, ως προσωπικότητα μου δίνει την εντύπωση ότι πατάει γερά στα πόδια του, είναι φιλικός, αυθόρμητος, με άποψη, δε φοβάται να πει την αλήθεια, όποια κι αν είναι αυτή, και ό,τι κάνει δεν το κάνει για να προκαλέσει, αλλά γιατί θέλει να περάσει τα μηνύματά του..




















- Αρχικά, πες μου λίγα λόγια για σένα Aλέξανδρε.
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη στο κέντρο[είμαι παιδί του κέντρου χαχαχαχχαχαχα]και μεγάλωσα σε μια πολύ δεμένη οικογένεια.Είχα άλλα 2 αδέρφια και λέω είχα γιατί εγώ είμαι ο μικρός τις οικογένειας και ο μεσαίος μας άφησε πριν χρόνια..


- Προέρχεσαι από μουσική οικογένεια ; Πότε και πως ξεκίνησες να ασχολείται με την μουσική;

Ουσιαστηκα ξεκίνησα να παίζω κιθάρα όταν ήμουν περίπου 9-10 χρονών.Ο αδερφός μου που έχει φύγει από τη ζωή όπως σας αναφέρω πιο πάνω ήταν ο μουσικός τις οικογένειας και ήταν ο υπεύθυνος για την εξέλιξη μου.Βέβαια αν δεν το έχεις φαίνεται από την αρχή.Καθώς μου έδειχνε λοιπόν εγώ απλά είχα θέληση και ρουφούσα όλες εκείνες τις γνώσεις σαν σφουγγάρι.Ήταν καλός δάσκαλος και το βασικότερο με προσγείωνε όταν πήγαινα να ξεφύγω.Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ άλλωστε το πρώτο μου album είναι αφιερωμένο σε εκείνον[υπάρχει αφιέρωση μέσα στο cd]


- Αλήθεια πως θα περιγραφες
τη μουσική σου;Η μουσική που συνθέτω είναι ανάλογα με τα κέφια μου και δεν τυποποιούμε όπως κάνουν άλλοι καλλιτέχνες δηλαδή δεν γράφω για να πουλήσω αλλά για να μιλήσω όταν θέλω να μιλήσω.Προσπαθώ να γράφω τεχνικά όμορφα πράγματα για να με κρίνει και κάποιος που γνωρίζει από μουσική.Δεν κολλάω σε συγκεκριμένα είδη[εκτός από λαϊκά και τραγουδάκια για να χαραμίζουμε τη πολύτιμη ζωή μας]αλλά ήμουν και παραμένω rock ακόμα και στη καθημερινότητα μου.


- Ποιες είναι οι μουσικές επιρροές σου;

Ακουω εκτός από rock[που υπάρχουν αρκετά είδη rock]jazz-blues-funk-soul..Με το είδος που ασχολούμαι τα τελευταία χρόνια και θα έχω να σας παρουσιάσω στη δεύτερη δουλειά μου είναι τα Blues διότι με κάνουν να αισθάνομαι κάποια συναισθήματα που δεν μου τα βγάζουν κάποιες άλλες μουσικές και με κάνει καλύτερο και ώριμο σαν μουσικό.


- Παίζεις κιθάρα, τραγουδάς, γράφεις τραγούδια … ποιο απ’ αυτά αγαπάς περισσότερο; και γιατί;

Ολα τα αγαπώ..να γράφω να τραγουδώ να παίζω κιθάρα..αν έλεγα ότι αγαπώ περισσότερο π.χ το τραγούδι θα ήμουν ψεύτης.Ξεκίνησα σαν μουσικός απλά προέκυψε να τραγουδώ και να συνθέτω.


- Όσον αφορά τους στίχους από πού θα έλεγες ότι εμπνέεσαι; γράφες στίχους από προσωπικά βιώματα ή δημιουργ
εις από την φαντασία;
Γραφω για τις ερωτικές μου περιπέτειες γράφω για μένα αλλά γράφω και για εκείνους που μας κυβερνάνε.

- Τι είναι το τραγούδι για σένα;Το τραγούδι σημαίνει για μένα ένας τρόπος να βγάζω τα συναισθήματα μου προς τα έξω. Απλά κλείνω τα μάτια μου και τραγουδώ χωρίς να σκέφτομαι ότι υπάρχει κόσμος που με παρακολουθεί. Αυτό είναι το μυστικό μου..η αυθεντικότητα που βγάζω προς τα έξω.


- Με ποιους τραγουδιστές έχεις συνεργαστεί; και με ποιους δημιουργούς Θα ήθελες να συνεργαστείς ?

Αν σκεφτώ και σας πω με ποιους έχω συνεργαστεί θα χρειαστούμε πολλές ώρες να ασχολούμαστε.Υπάρχουν πληροφορίες για μένα μαζί με επώνυμους καλλιτέχνες στο internet.Θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Morrissey και άλλους πολλούς που ντρέπομαι να σας πω.



- Πώς θα περιέγραφες τον εαυτό σου με πέντε λέξεις;
Πώς θα περιέγραφα τον εαυτό μου με πέντε λέξεις?Περίεργος-ρομαντικός-ευαίσθητος-ειλικρινής-καταστροφικός


- Τι σε γεμίζει θετική ενέργεια;
Η μουσική και οι γυναίκες




- Τι απεχθάνεσαι πιο πολύ απ όλα;

Το ψέμα και την αδιαφορία αλλά και το δήθεν..


- Τι παίζει για σένα μεγαλύτερο ρόλο σε μια γυναίκα;

Με ενδιαφέρει να είναι καλός άνθρωπος να με αγαπάει για αυτό που είμαι και όχι για εκείνο που θα ήθελε εκείνη να έχει και φυσικά μη το κρύβουμε ότι η πρώτη ματιά δεν πέφτει στο χαρακτήρα αλλά αυτό που βλέπουν τα μάτια σου.


- Τον ανταγωνισμό πως τον αντιμετωπίζεις;
Με χιούμορ φυσικά..


- Πως αντιμετωπίσεις την οικονομική κρίση;
Απλα ξοδεύω όλο και πιο πολλά χρήματα χαχαχαχαχχαχαχαχα..Σίγουρα μας έχει επηρεάσει όλους μας η κρίση απλά προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στα δεδομένα του τώρα και όχι του κάποτε.

- Eκτός από μουσική, τι άλλη δουλειά κάνεις;
Αυτη είναι η δουλειά μου.Γράφω τραγούδια και κάνω παραγωγές για άλλους .Όταν βρίσκω χρόνο τραγουδώ και βγάζω Κανά cd για μένα χαχαχαχαχαχαχχα


- Με τη θρησκεία πώς τα πάς; Πιστεύεις στην μετά θάνατον ζωή;
Πιστευω αλλά δεν είμαι κολλημένος.Ναι ίσως να υπάρχει μετά θάνατον ζωή..


- Eνα από τα τραγούδια σου λέγεται "Όνειρο" Πες μου ένα όνειρό σου που θες να πραγματοποιηθεί;
Να αγοράσω τις κιθάρες που μου λείπουν από τη συλλογή μου.χαχαχαχαχαχαχχαα Όνειρο είναι να δω κάποια στιγμή αυτή τη χώρα να ζωντανεύει και όχι να αργοπεθαίνει αλλά και να αισθάνομαι ελεύθερος μέσα σε αυτή και όχι φυλακισμένος στην ίδια μου τη χώρα επειδή κάποιοι αποφασίζουν χωρίς να μας ρωτήσουν και ξεπουλάνε ακόμα και τη βαθιά ιστορία μας.


- Ποιο είναι το μότο σου;
Δεν παθαίνω για κανένα..Ας πεθάνουν εκείνοι για μένα.


- Κοιτώντας πίσω στο χρόνο: Ποιες στιγμές ή περιστατικά έχουν μείνει στην μνήμη σου από την μέχρι τώρα πορείας σου;

Η αγάπη και η εμπιστοσύνη του κόσμου και τους ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου.
Τους υπόσχομαι απλά να συνεχίζω να γράφω όμορφα κομμάτια.


- Πώς βλέπεις τον εαυτο σου, σε 10 δέκα χρόνια;
Θα είμαι καλύτερος..Είμαι σίγουρος για αυτό..


- Κλείνοντας, να ρωτήσω αν ετοιμάζεις κάτι καινούριο;
Ετοιμαζω εδώ και καιρό τη δισκογραφική μου δουλειά απλά με πήγε πολύ πίσω η επαγγελματικές μου υποχρεώσεις.Δεν γνωρίζω πότε θα είναι έτοιμο γιατί θέλω να είμαι ακόμα πιο προσεκτικός με τα τραγούδια μου.Δουλεύω συνέχεια με καινούργιο υλικό και ψάχνομαι με ήχους.


- Τέλος, δώσε παρακαλώ ένα μήνυμα στους αναγνώστες του "The Facebook Interview"
Να περνάτε καλά και να ακούτε καλή μουσική


- Aλέξανδρε , ευχαριστώ πολυ για αυτή τη συνέντευξη, καλή συνέχεια και πολλές επιτυχίες!

Τιμη μου.Να ΄στε καλά.


Επικοινωνήστε με τον Αλέξανδρο μέσω facebook.
Ιστοσελίδες: Youtube Myspace


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar