Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

fredag 4 november 2011

ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΑΤΖΗΣΩΦΡΟΝΙΟΥ: To "Μοβ πασχαλιές" είναι το πρώτο μου «πνευματικό παιδί »
















Πριν από λίγες ημέρες στάλθηκε στο Facebook η εξής πρόσκληση: Κυριακή Χατζησωφρονίου σας προσκαλεί στην παρουσίαση του βιβλίου " Μοβ Πασχαλιές ".Έτσι με αφορμή την έκδοση του πρώτου της βιβλίου, αποφάσισα να πάρω μια συνέντευξη από τη Κυριακή, η οποία αποφάσισε να ξεδιπλώσει και το συγγραφικό της ταλέντο.
Η συγγραφέας μου μίλησε για το πρώτο της βιβλίο, για την έμπνευση της αλλά και για το αν ετοιμάζει νέο βιβλίο. Ενώ ανακαλύπτει και το άλλο της μεγάλο όνειρο, την υποκριτική. Για να το πραγματοποιήσει παρακολουθεί μαθήματα υποκριτικής μου είπε....


- To "Μοβ πασχαλιές" είναι το πρώτο σου βιβλίο;
Nαι , είναι το πρώτο μου «πνευματικό παιδί »


- Πως νιώθεις;
Χαρούμενη και τυχερή που ήρθε στο φως.


- Πες μου δυο λόγια για το βιβλίο , με τι πραγματεύεται;
Η ηρωίδα μου είναι μια γυναίκα που ερωτεύεται με πάθος αλλά δυστυχώς ο έρωτάς της μένει ανεκπλήρωτος και μισός… Στην προσπάθειά της να τον ξεπεράσει αποφασίζει να γίνει ηθοποιός. Είναι μια απόφαση που την παίρνει συνειδητά γνωρίζοντας πολύ καλά ότι το επάγγελμα του ηθοποιού δεν είναι μονοδιάστατο. Είναι δημιουργικό, συναρπαστικό αλλά συνάμα απαιτητικό και δύσκολο. Πάνω στη σκηνή ο ηθοποιός «γυμνώνεται» ψυχικά και έρχεται αντιμέτωπος με τα συναισθήματά του…


- Πώς γεννήθηκε η ιδέα του βιβλίου;

Από προσωπικά μου βιώματα και από την ανάγκη μου να καταπιαστώ μ’ έναν ανθρώπινο προβληματισμό: με τί κριτήριο δηλαδή ο άνθρωπος πρέπει να κάνει τις επιλογές του. Με τη λογική ή με το συναίσθημα; Η ηρωίδα μου λέει πώς «όσοι διάλεξαν με την καρδιά πληγώθηκαν… κι εκείνοι που διάλεξαν με το μυαλό …μετάνιωσαν»


- Πόσο χρόνο σου πήρε να το γράψεις;

Περίπου ένα χρόνο, αλλά όταν ο χρόνος είναι δημιουργικός, περνάει ευχάριστα.


- Πόσο δύσκολο ή εύκολο ήταν να το γράψεις;

Το γράψιμο ενός βιβλίου δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Πέρα από τη σύλληψη του θέματος, ο συγγραφέας καλείται να τρέξει ένα μαραθώνιο μέχρι να ολοκληρώσει το έργο του. Το γράφει, το διορθώνει, το «χτενίζει», το ξαναγράφει… πράγμα που απαιτεί να του αφιερωθεί ατέλειωτες ώρες.

-Κυριακή μίλησε μου λίγο για σένα...
Γεννήθηκα στον Πειραιά και μεγάλωσα στην Καλλιθέα σε μια αυλή γεμάτη πασχαλιές και γιασεμιά. Το όνειρό μου ήταν να γίνω ηθοποιός αλλά με κέρδισε ο χώρος της ναυτιλίας, όπου δουλεύω από το 1992. Επειδή όμως οι μεγάλες αγάπες δεν τελειώνουν ποτέ, παρακολουθώ μαθήματα υποκριτικής στο πλευρό του κ. Στέλιου Καλαθά με τη μέθοδο της συναισθηματικής διαλεκτικής.


- Πως ασχολήθηκες με τη συγγραφή;

Από παιδί μου άρεσε να πλάθω ιστορίες με το μυαλό μου κι ύστερα να τις αφηγούμαι στις φίλες μου. Είχα επίσης την τάση να αλλάζω τα παραμύθια. Στα δικά μου παραμύθια π.χ. ο κακός ο λύκος δεν έφαγε ποτέ την Κοκκινοσκουφίτσα, ούτε η Χιονάτη δηλητηριάστηκε από το μήλο της κακιάς μάγισσας . Μεγαλώνοντας συνέχισα να εξωτερικεύω τα συναισθήματά μου σ’ ένα κομμάτι χαρτί. Ήταν για μένα ο καλύτερος τρόπος έκφρασης.


- Με τι άλλο ασχολείσαι όταν δεν γράφεις;
Εκτός από τη συγγραφή, αγαπώ πολύ τη ζωγραφική και τη μουσική.
Τα ταξίδια είναι επίσης ακόμα μια μεγάλη αδυναμία μου.


- Από τι εμπνέεσαι συνήθως για να γράψεις;
Από απλά πράγματα… όπως ένα φιλί, μια βόλτα στη θάλασσα, μια καλοκαιρινή βροχή… το αθώο χαμόγελο ενός παιδιού…


- Τι είναι αυτό που δημιουργεί μαγεία σε ένα βιβλιοπωλείο;
Χρώμα περασμένου αιώνα, έντονη μυρωδιά χαρτιού και δερματόδετοι τόμοι παλιών βιβλίων …. Στο βάθος βλέπω μια ηλικιωμένη κυρία που σερβίρει τσάι σε όλες τις γεύσεις και υποδέχεται τον κόσμο με χαμόγελο. Μετά από χρόνια… θα ‘θελα αυτή η κυρία να είμαι εγώ….


- Υπάρχουν κάποιοι συγγραφείς που λειτουργούν ως πρότυπα;
Υπάρχουν. Άνθρωποι σαν τον Νίκο Καζαντζάκη, ο οποίος δεν ήταν μόνο συγγραφέας αλλά φιλόσοφος, ποιητής και θεατρικός συγγραφέας …


- Ποιες δυσκολίες συνάντησες στην πρώτη σου έκδοση του βιβλίου;
Πολύ άγχος και αγωνία μέχρις ότου το έργο μου αποκτήσει «σώμα.»


- Ποια είναι τα επόμενα σου σχέδια;
Ετοιμάζομαι να εκδώσω τρία παιδικά παραμύθια με τίτλο «Είμαι συλφίδα και με λένε Αστερόπη». Η Αστερόπη μου, είναι μια νεράιδα του αέρα και η αποστολή της στη γη είναι να γλιτώνει τα ζώα και τους ανθρώπους από τα προβλήματα. Η πρώτη της αποστολή είναι να σώσει ένα ζευγάρι από εγωισμό και κατ’ επέκταση από βέβαιο χωρισμό.


-Kαι μια τελευταία ερώτηση. Τι νομίζεις ότι η μοίρα μας είναι γραμμένη; Ή την μοίρα μας την ορίζουμε εμείς;
Πιστεύω ότι κάποια πράγματα είναι όντως μοιραία αλλά η έκβαση των καταστάσεων επηρεάζεται από το χειρισμό που κάνουμε εμείς



Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη συγγραφέα Κυριακή στο Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar