Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

fredag 11 maj 2012

Νίκος Σπυριδάκης: «Πιστεύω ότι η Ελλάδα ειναι το Α και το Ω.»

Αφορμή για τη σημερινή συνέντευξη στάθηκε το καινούριο τραγούδι του Νίκου Σπυριδάκη, με τίτλο « Α & Ω » που κυκλοφοφεί στο facebook. Η υπέροχη συμφωνική μελωδία όπως με πληροφόρησε ο ίδιος γραφτικε και είναι αφιερωμένο για την Ελλάδα . Δηλώνει αυτοδίδακτος και το πρότυπο του είναι ένα και μοναδικό ο Βαγγέλης Παπαθανασίου. Ας τον γνωρίσουμε καλύτερα τον μέσω αυτής της συνέντευξης..
 - Νίκο, πες μου λίγο την ιστορία σου στο χώρο της μουσικής, πως ξεκίνησες να παίζεις και να παράγεις την δικια σου μουσική?

Η ιστρορία μου στο χώρο της μουσικής ξεκιναει το 2010 με το πρώτο Cd μου το Black & White.Ξεκίνησα να παίζω απο τα οκτώ μου
και κατέληξα μέσα απο την Music Technology να παράγω την δικιά μου μουσική.



- Aπό που προέρχεται το πάθος σου για τη μουσική ;

Το πάθος μου προέρχεται απο την ίδια την μουσική.


- Πώς θα περιέγραφες το μουσικό σου στυλ;

Πολύπλευρο.

 - Πώς σου ήρθε η ιδέα να συνθέσεις το νέο σου τραγούδι με τίτλο Α&Ω.- το οποίο κατά τη γνώμη μου θα ταίριαζε θαυμάσια σε μια ταινία - και γιατί γιατί επέλεξες αυτό το όνομα;

Το Α&Ω ειναι ένα μέρος απο ένα Conserto μουσικής μου με τίτλο My Homeland Is Greece πιστεύω να το κυκλοφορήσω μέσα στο καλοκαίρι του 2012,οπότε η ιδέα μου δεν ήταν να παράγω όχι ένα μονο απλά τραγούδι αλλά ένα σύνολο τραγουδιών βασισμένα
στήν Ελλάδα.Πιστεύω ότι η Ελλάδα ειναι το Α και το Ω.Δημιουργήσαμε πρώτοι πολοιτισμό,δημιουργήσαμε τους Ολυμπιακους Αγώνες, για αυτό και ο τίτλος,όσο το αν ταίριαζε αυτό το μουσικό κοματί σε ταινία δέν το νομίζω.

- Τι σε εμπνέει σαν παραγωγό/συνθέτης ;
Η μουσική.

- Τελικά πόσα µουσικά όργανα παίζεις; και αν προτιμάς κάποιο µουσικό όργανο;

Παίζω αρκετά δεν ξέρω πόσα ακριβώς αλλά προτιμάο το Piano και το Λαούτο.



- Πες μου λίγα πράγματα για τον εαυτό σου..(Τι ηλικία έχεις, από πού είσαι; Έχεις σπουδάσει μουσική;.)
Ηλικία 24 ακριβώς.Κατάγωμαι απο την Κρήτη.Μουσική δεν έχω σπουδάσει έχω μάθει μόνος μου.


- Ποιους καλλιτέχνες έχεις ως πρότυπο;

Ένα και μοναδικό Vangelis Papathanasiou.


- Ποιό μέρος της δουλειάς σου είναι πιο δύσκολο και πολλές φορές κουραστικό;

Όλα τα μέροι της δουλειάς μου έχουν την ίδια δυσκολία και ταυτόχρονα την ίδια κουραση γιατί περνάνε όλα απο τα χέρια μου.


- Όταν δεν είσαι στο studio και δεν παράγεις μουσική, τι είδος μουσικής σου αρέσει να ακούς;

Hmmm super ερώτηση!Δέν ακούω συχνά μουσική,και ο λόγος είναι μην τυχόν και επιρεαστώ αλλά όταν τελεικά αποφασίσω να ακούσω,ακούω Chill Out.



- Ποια είναι τα πλάνα σου για το μέλλον? Πως θα ήθελες να δεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από τώρα;

Τα πλάνα μου είναι να κυκλοφορήσω κάποια Cd μου που είναι σχεδόν έτοιμα τώρα για τα 10 χρόνια δεν μπωρό να σου πώ,μακάρι να είμαστε καλά και να σου απαντήσω τότες το 2022.

- Πού μπορούμε να ακούσουμε τη μουσική σου;
Μπορείτε να βρίτε δουλειά μου στο κνάλι μου στό Youtube  είτε στην σελίδα μου στό Facebook


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar