Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

tisdag 15 maj 2012

ΑΡΙΣΤΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: «ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ.»


Πολλοί από εσάς έχετε ακούσει σίγουρα το νέο τραγούδι, με τίτλο «Αναρωτηθηκες» λίγοι, όμως, μπορούν να γνωρίζουν ότι πίσω από κομμάτι -που γρήγορα έγινε χρυσό  και το οποίο ερμηνεύει η Νταιάνα Τσέκου ( Fame Story 1)- κρύβεται μια περήφανη μαμά τριών παιδιων, η οποία  γράφει τραγούδια από την πραγματικότητά της με συναίσθημα και πάθος ψυχής! H "γυναίκα των επιτυχίων" όπως την αποκαλούν, διαθέτει πλούσια δισκογραφία, σε συνεργασία με γνωστούς και αγνώστους Έλληνες συνθέτες/ερμηνευτές και δεν είναι άλλη από την ταλαντούχα στιχουργό/συγγραφέα Αριστέα Παπανδρέου!


- Αρχικά, Αριστέα, πες μου σε ποια ηλικία ξεκίνησες να γράφεις στίχους και ποιο ήταν το πρώτο σου τραγούδι;
ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ 15 ΜΟΥ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΗΤΑΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΧΕΙΜΩΝΑΣ"

- Θυμάσαι τη στιγμή που πρώτο άκουσες καλλιτέχνη να τραγουδά το τραγούδι σου ; Ποιο ήταν; Πώς ένιωσες;
ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ"ΕΝΙΩΣΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΜΟΡΦΗ.

-  Πόσα τραγούδια έχεις γράψει μέχρι τώρα; Υπάρχει κάποιο τραγούδι σου που να σε έχει σημαδεύσει όσο τίποτε άλλο, που έχει γίνει ένα με σένα;
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ .ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΩ ΕΙΝΑΙ .ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ-ΦΟΒΑΜΑΙ--ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ ΑΝ ΑΙΣΘΕΝΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ..ΜΟΝΑΞΙΑ

-  Όταν γράφεις ένα τραγούδι, ξέρεις από πριν την τραγουδίστρια/ τραγουδίστη που θα το τραγουδήσει;
ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ Η ΤΗΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ.

- Ποιοι καλλιτέχνες έχουν έρθει να σου ζητήσουν κομμάτια;
ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕς ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΕΙΤΕ ΑΓΝΩΣΤΟΙ Η ΑΣΗΜΟΙ..

- Έχεις υψηλές απαιτήσεις από τον εαυτό σου και προσδοκίες;
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟς ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΨΥΧΗΣ.ΓΡΑΦΩ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΑΙΑ ΜΟΥ.

- Ακούς πολύ τα τραγούδια σου;
ΝΑΙ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ,.ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΕΥΟΥΝ..ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ Ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΟΠΕΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΟΡΦΑΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΡΕΧΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ..

- Ποιο πιστεύεις πως είναι το καλύτερο τραγούδι που έχεις γράψει;
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΩ .

- Με ποιους συνθέτες και τραγουδιστές είχες την καλύτερη συνεργασία;
ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΘΕΤΕς ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕς ΔΙΑΦΟΡΕΤΘΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ.

- Μίλησε μου λίγο για τη στιχουργική. Πώς ή από πού προέρχονται οι ιδέες / τα θέματα για τους στίχους σου; γράφεις με βάση τα δικά σου συναισθήματα από γεγονότα που συμβαίνουν στην καθημερινότητα σου, ή γράφεις για κατάστασης των άλλων ανθρώπων;
ΣΤΗΝ ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ..ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΩΝ.ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟς ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ.Ο ΣΤΙΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ,ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΒΑΣΗ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ..ΕΜΠΝΕΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΛΕΞΗ Η ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΕΝΑ ΒΙΩΜΑ ΤΡΙΤΟΥ Η ΦΙΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.

- Πως γράφεις τους στοίχους σου , Ποια διαδικασία ακολουθείς όταν γράφεις και πόση ώρα κάνεις να γράψεις τους στίχους; Γράφεις γρήγορα, ή αργά;
ΓΡΑΦΩ ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΩΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΙΠΕΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ.

- Πέρα από στιχουργός τι άλλο κάνεις; ποια είναι τα χομπυ σου ?
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΙΧΟ ΓΡΑΦΩ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΙΠΠΑΣΙΑ.ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΩ.ΜΑ Ο ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΜΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΕΥΩΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Μ Α Ν Ο Υ Λ Α .

- Ποια ήταν η έμπνευση πίσω από το τραγούδι "αναρωτηθηκες" ακουγόταν τόσο πραγματικό που έγω σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να είναι αυτοβιογραφικό σου;
Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ.




- Για να σε γνωρίσουν καλύτερα οι αναγνώστες, πες δύο λόγια για τη ζωή σου ...
ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ"" ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΗΛΕΙΑΣ.ΕΒΓΑΛΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΗΛΕΩΝ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΗΝ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΙΟ ΣΧΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ "ΔΟΜΙΚΟΣ ΚΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ" ΤΟ ΠΡΩΙ ΔΟΥΛΕΥΑ ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΣΕ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΧΟΛΗ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΠΗΓΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΑΧΕΕΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. ΓΥΡΙΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ.ΤΟ 1986 ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΦΗΣΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΕΙΟ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΤΟ 1987 ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΑΣ.ΤΗ ΜΑΡΙΑ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ Τ.Ε.Ι ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ..ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ ΣΗΜΕΡΑ 21 ΧΡΟΝΩΝ ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΑς ΘΕΟΔΩΡΟ ΣΗΜΕΡΑ 16 ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΩΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΑΣΚΕΜΠΟΛΙΣΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΩΝΑ ΣΕΠΟΛΕΙΩΝ.ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΜΗ 2008 ΕΩΣ 2010 ΤΕΛΕΣΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΓΩ Η ΔΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ..

- Τελικά πόσο ικανοποιημένη είσαι που καταφέρες να γίνεις στιχουργός;
ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΛΗ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΤΗΣ ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

- Τι θέλεις να πετύχεις ως στιχουργός;
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ως ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ..

- Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη... Θέλεις να προσθέσεις κάτι άλλο?
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ .. ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΛΥΚΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΑΡΙΣΤΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ



Η επίσημη ιστοσελίδα  και το επίσημο facebook της στιχουργού Αριστέα Παπανδρέου

Το νέο τραγούδι " Mοναξιά " της Αριστέα Παπανδρέου,το οποίο το τραγουδαει η Νταϊάνα Τσεκου 2012


Με τον Γιάννης Πλούταρχος

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar