Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

söndag 22 juni 2014

GINA STEF:"ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ GINA"

Η Gina Stef γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Κύπρο . Σε ηλικία 22 ετών ξεκίνησε την καριέρα της ως φωτομοντέλο κάνοντάς την πρώτη επαγγελματική της φωτογράφιση.  Όπως αναφέρει το μοντέλο δέχετε πολλές προτάσεις για καριέρα στο εξωτερικό ενώ, ταυτόχρονα, εχει τα δικά της σχέδια! Στη συνέντευξη που ακολουθεί η καλλονή που κερδίζει τις ματιές των παρευρισκομένων όπου και αν βρεθεί, μίλησε για το χώρο του modeling, αποκάλυψε τα επαγγελματικά της σχέδια για το μέλλον και τα μυστικά ομορφιάς της! 




- Gina, πες μου λίγα πράγματα για σένα. Από πού είσαι και που μεγάλωσες;

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΤΗΝ ΠΑΦΟ !


- Μίλησέ μου για την απόφασή σου να γίνεις φωτομοντέλο. Πως και από πού ξεκίνησες ;

Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ΤΥΧΑΙΑ.Ο ΦΑΚΟΣ ΜΕ ΓΟΗΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ..ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 22 ΕΤΩΝ.ΜΕΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ MONDELLWN.ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ


 - Kατά τη γνώμη και την εμπειρία σου, ως μοντέλο, ποιες είναι οι πιο δύσκολες και πιο εύκολες πτυχές του επαγγέλματος;  

Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ MONDELLO ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ CONCEPT ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΡΟΛΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑ Τ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ .

                        


- Ποιος/α είναι το απόλυτο φωτομοντέλο για σένα;  

Η ΓΩΓΩ ΜΑΣΤΡΟΚΩΣΤΑ


- Υπάρχει κάποιος φωτογράφος που θα ήθελες να συνεργαστείς μαζί του ; 

ΝΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ο MARIO DESTINO



- Ποιος είναι ο στόχος σου στο χώρο, θελεις να κάνεις καριέρα στο εξωτερικό;

ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ PHOTOMODELLING ΤΙΣ ΟΠΟΕΣ ΜΕΛΕΤΩ..


- Φαίνεται πως όλο και περισσότερα μοντέλα κινούνται στην υποκριτική, είναι ότι κάτι που σε ενδιαφέρει;

EXΩ ΗΔΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ Κ ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.




- Εάν μπορούσες να αλλάξεις ένα πράγμα στη εμφάνισή σου, τι θα άλλαζες ; 

 ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ GINA OΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ


-  Ποιο είναι το μυστικό για να δείχνεις νεότερη και πώς κρατάς τη σιλουέτα σου;  

ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ....ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΜΕΛΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΙΣΗ ΜΟΥ..ΚΑΝΩ ΥΓΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Κ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΜΟΥΝΑ Κ ΑΘΛΗΤΡΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΩ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ..ΕΧΩ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΙΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΖΗΛΙΑΣ .

- Πώς ειναι ο χαρακτηρας σου;  

ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΚΓΕΜΑΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ


-Τι μουσική ακούς;

ΑΝ ΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΑ Κ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

-  Ένας άγνωστος σου, ιδιαίτερα γοητευτικός, αρχίζει να σε φλερτάρει μέσω Facebook... Εσύ πώς αντιδράς; 

ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ.....



 -Πως σου αρέσει να περνάς τον ελεύθερο χρόνο σου; 

ΣΤΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΠΗΓΑΙΝΩ ΓΙΑ ΚΟΛΥΜΠΙ..Κ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ.

- Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;

ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΕΧΩ ΣΤΑ ΠΛΑΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΣΧΟΛΗ MODELLING ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜODEL AGENCY..  


- Ευχαριστώ πολύ για την αποκλειστική αυτή συνέντευξη.

 ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ


Μικρή πόζαρε σαν μοντέλο,  kai τελικά... έγινε φωτομοντέλο!

Μοιραστείτε το στο Facebook


Σχολιάστε το στο Facebook









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar